علت اخلال در خدمات درمانی تنها بیمارستان دولتی بندرامام خمینی(ره) چیست؟

رئیس شورای شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: بیش از ۱۵ روز که رئیس بیمارستان راه زینب(س) استعفا کرده و بیمارستان مدیر داخلی ندارد و رسیدگی به بیماران بندر امام خمینی (ره) در تنهاترین مرکز درمانی دولتی مختل شده است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، قاسم رضائیان صبح امروز در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان اینکه تنهاترین مرکز درمانی دولتی بندر امام خمینی(ره) بیمارستان راه زینب(س) است، اظهار داشت: مردم در گزارش‌ها و تماس‌های مکرر از وضعیت خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان راه زینب (س) شکایت دارند.

وی افزود: در بررسی‌ها میدانی شورای شهر مشخص شد که بیش از ۱۵ روز که رئیس بیمارستان راه زینب(س) استعفا کرده و بیمارستان مدیر داخلی ندارد.

بیشتر بخوانید:

خدمات درمانی بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) مختل شد/ خطر در کمین بیماران دیالیزی و زایشگاه + فیلم

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: خدمات‌ سونوگرافی، رادیولوژی در این بیمارستان به علت نبود پزشک تعطیل شده  و با وجود مکاتبه‌ها و پیگیری‌های شورای شهر از شبکه بهداشت و درمان استان و شهرستان ماهشهر، اقدام موثری صورت نگرفته است.

رضائیان تاکید کرد: رسیدگی به بیماران شهر بندر امام خمینی (ره) در بیمارستان راه زینب(ره) مورد رضایت مردم نیست و باید مسئولان شبکه بهداشت و درمان، وضعیت خدمات پزشکی را در اسرع وقت رفع و بهبود بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با انتقاد از عدم حضور پزشکان متخصص در شهر بیان کرد: عدم حضور پزشکان متخصص، عدم مسئولیت‌پذیری پزشکان و پرستاران در رسیدگی به موقع به بیماران نیازمند، کمبود امکانات درمانی، عملکرد و خدمات دهی تنها بیمارستان دولتی شهر را ناکارآمد کرده است.

رضائیان در ادامه گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و عدم استقبال آنان جهت مراجعه به بیمارستان شده است و زمینه را برای تقبل هزینه بیشتر با مراجعه به مراکز درمانی خصوصی و خارج از شهر می‌شود.

یادآور می‌شود، بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان، بیمارستان تک تخصصی (زنان و زایمان) دارای بخش‌های زنان، زایشگاه، اتاق عمل، اورژانس، بخش دیالیز و کلینیک ویژه است که به مردم این منطقه خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/14524کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14524/علت-اخلال-در-خدمات-درمانی-تنها-بیمارست/کپی شد!