اختلاس یکی از کارکنان منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره) کشف شد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با تلاش و اقدام حراست منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این منطقه ویژه اقتصادی کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) ابوطالب گرایلو مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد و با تلاش و اقدام به موقع اداره حراست منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این منطقه ویژه اقتصادی کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در اوائل فروردین ماه امسال واحدهای ذی‌ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوء استفاده یکی از کارکنان امور مالی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می‌شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی و حساب آنها مسدود شده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

به گفته ابوطالب گرایلو، در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته، همچنان ادامه دارد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن ابراز تاسف فراوان از این موضوع، تأکید کرد: تا احقاق تمامی حقوق بیت المال،‌ پیگیری پرونده ادامه داشته و برخورد لازم با افراد خاطی احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16139کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16139/اختلاس-یکی-از-کارکنان-منطقه-ویژه-بندر-ا/کپی شد!