بندر امام خمینی(ره)؛ کاسه فراموش شدگان تاریخ معاصر

فرماندار ماهشهر گفته است توپوگرافی بندرامام خمینی(ره) به نحوی است که مانند کاسه است به همین دلیل بعد از بارندگی آب در آن جمع می‌شود.

یادداشت سردبیر خبر بندر امام خمینی(ره): امروز بالغ بر ۱۱۰ میلیمتری باران رحمت الهی به مردم بندر امام خمینی(ره) هدیه شد، هدیه‌ای که در سایه بی‌تدبیری مسئولان خیلی زود کام مردم را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان از بارش ۱۱۰ میلیمتری در بندر امام خمینی(ره) غافلگیر شدند

آخرین وضعیت آمادگی برای باران پاییزی بندر امام خمینی (ره) اعلام شد

استاندار تحقق پرونده شهرستان شدن مردم بندر امام خمینی (ره) پیگیری کند / اسناد مالکیت ۷۰۰ دستگاه رفع شود

خسارت‌های به مردم به صورت واقعی جبران شود / با مقصران آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) برخورد قاطع و عبرت‌آموز شود

اینجا “ونیز” نیست/آبگرفتگی عجیب منازل و معابر در بندر امام خمینی + فیلم

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه شرایط توپوگرافی بندرامام خمینی(رض)  به نحوی است که مانند کاسه است به همین دلیل بعد از بارندگی آب در آن جمع می‌شود، گفت: آب بارندگی وارد منازلی شد که سطح آن‌ها پایین است.

سلام جناب فرماندار؛ صبح‌تان بخیر و شادی!!! تازه یادتان افتاده که توپوگرافی بندر امام خمینی(ره) خاص است؟ کاسه فراموش شده تان، با بودجه ۵۰ میلیاردی برای رفع مشکل دفع آب‌های سطحی و بدون کار کارشناسی مجددا فاجعه بار شد و کارهایتان بدون نتیجه ! اکنون چه شد؟

جناب فرماندار شهرستان ماهشهر !! شما باید به عنوان عالی‌ترین مقام دولتی و کسی که نظارت مستقیم بر لوایح شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهر را دارد پاسخگو باشید که آخرین بازدید شما از توپوگرافی بندر امام خمینی(ره) چه وقت بوده است؟ هر چند عملکرد شما این فکر را تداعی می کند که جنابتان فرماندار بخش مرکزی ماهشهر هستید نه فرماندار کل شهرستان…

جناب بخشدار بندرامام خمینی(ره) را کسی از مردم دید و شناخت سلام ما را بهشان برسانید…

جناب اصغر روحی اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) پیش از این، عدم رضایت لایروبی خطوط لوله دفع آب‌های سطحی و فاضلاب را اعلام کرده بود. رئیس شورا پس چه کاری برای این عدم رضایت انجام دادید؟

جناب استاندار!! به شهر کاسه فراموش شدگان تاریخ معاصر خوش آمدید ولی آمدن شما دردی را دوا نمی‌کند؛ حال مردم بندر امام خمینی(ره) خیلی خراب‌تر از آن است که با آمدن نماینده عالی دولت در استان چاره‌ساز باشد.

اگر شما برای کار موثر آمدید در جایگاه خودتان و به صورت حاکمیتی، در گام نخست فرماندار ، بخشدار و شهردار را عزل کنید و سپس برای ترک فعل به دادگستری معرفی کنید.

دوم هم پرونده شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) را با رعایت ضوابط قانونی پایان بدهید و ما را از سلطه فرمانداری با ماهیت تمرکزگرایی خارج کنید که بودجه بندرامام خمینی(ره) صرف محرومیت خودش شود.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15612کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15612/بندر-امام-خمینیره؛-کاسه-فراموش-شدگان-ت/کپی شد!