استاندار تحقق پرونده شهرستان شدن مردم بندر امام خمینی (ره) پیگیری کند / اسناد مالکیت ۷۰۰ دستگاه رفع شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مطالبه جدی مردم، تبدیل شدن این شهر به شهرستان است و همه شرایط برای آن فراهم‌ است؛ بنابراین از استاندار خوزستان می خواهم این مطالبه مردمی را پیگیری کنند تا تحقق یابد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز درباره آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: سال ۹۹ نقاط متعددی شهر چمران و بندر امام خمینی(ره) زیرآب رفتند و آب وارد خانه مردم شده بود.

وی افزود: ۲۳ شرکت پرتوان پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال فعالیت هستند این شرکت‌ها حتی برای حفظ امنیت خود و انجام‌مسئولیت‌های اجتماعی باید مشکل آبگرفتگی در این مناطق را برطرف کنند.

موسوی‌فرد از تلاش‌های استاندار خوزستان و معاونان وی و مسئولان در زمینه رفع آبگرفتگی در اهواز و بندر امام خمینی(ره) قدردانی کرد و ادامه داد: در شهر اهواز با وجود اقدامات متعدد انجام شده در زمینه فاضلاب، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کرد.

وی باران را لازمه زندگی خواند و گفت: باید برای بارش باران دعا کنیم اما باید خود را در مقابل باران سهمگین آماده کنیم نه اینکه دعا کنیم باران ‌نیاید.

امام‌ جمعه اهواز تصریح کرد: خوزستان، استانی با زمین‌های مستعد کشاورزی است و تا بهار نیاز به باران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره رفع مشکل اسناد مالکیت منطقه ۷۰۰ دستگاه در بندر امام‌ خمینی (ره) گفت: در بندر امام‌خمینی (ره) مطالبه جدی مردم، تبدیل شدن این شهر به شهرستان است و همه شرایط برای آن فراهم‌ است؛ بنابراین از استاندار خوزستان می خواهم این مطالبه مردمی را پیگیری کنند تا تحقق یابد.

انتهای پیام_

https://biknews.ir/15615کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15615/استاندار-تحقق-پرونده-شهرستان-شدن-مردم/کپی شد!