پیکر مطهر شهید بی‌پلاک در پتروشیمی امیرکبیر آرام گرفت

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مجمتع پتروشیمی امیرکبیر، تشییع و تدفین شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

این برنامه امروز چهارشنبه ششم دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در دیار شهید مصطفی عسکری و شهید جلیل عباسی برگزار شد و مردم استان خوزستان و اهالی بندر امام خمینی(ره) با این لاله بی‌نشان وداع کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام از میدان پتروشمی خوزستان در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد و اهالی بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، شهر شهید چمران، شهرک شهید مدنی، شهرک شهید رجایی و شهرک بعثت این لاله بی‌پلاک را تا دروازه‌های بهشت، بدرقه کردند.

مردم استان خوزستان پیکر پاک این لاله بی‌نشان را با ذکرهای الله اکبر، لااله الاالله و یا حسین بر دستان خود تشییع کردند و او را چون نگینی دربرگرفتند.

جمعی از جوانان بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و یاد این لاله بی‌نشان را گرامی داشتند.

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام پس از تشییع بر دستان مردم خوزستان در آستان مقدس شهید گمنام در پتروشیمی امیرکبیر در بندر امام خمینی(ره) آرام گرفت تا زیارتگاهی برای عاشقان و دلسوختگان شود.

همچنین آیین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) بندر امام خمینی(ره) برگزار شد که جوانان و نوجوان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت کردند.

در این برنامه که در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده معزز بسیجی شهید علیرضا دریس حضور داشتند.

در این برنامه حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی(ره) درباره مقام و منزلت شهیدان نزد خداوند نکاتی را بیان کرد و اهالی دیار شهید اصغر صحراگرد و شهید سیدسجاد سجادی این لاله بی‌نشان را در آغوش گرفتند.

مردم شهرک شهید رجایی بخش مرکزی ماهشهر نیز عصر روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در ورودی شهرک میزبان این شهید گمنام دفاع مقدس شدند و با این شهید گمنام وداع کردند.

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ۱۴ نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

 

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15792کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15792/15792/کپی شد!