درمانگاه تامین اجتماعی بندر امام خمینی(ره) به دستگاه رادیوگرافی دیجیتال مجهز شد

پتروشیمی امیرکبیر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی شهدا تامین اجتماعی بندر امام خمینی(ره) را به دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پیشرفته مجهز کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، آیین تحویل دستگاه رادیوگرافی دیجیتال اهدایی پتروشیمی امیرکبیر به درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی شهدا تامین اجتماعی بندر امام خمینی(ره) با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، امام جمعه و مسئولان شهری بندر امام خمینی(ره)، برگزار شد.

این دستگاه رادیوگرافی دیجیتال با تحمل وزن بالا و دارای قابلیت‌های برتر جهت تصویربرداری های تخصصی و ارتوپدی و امکان پردازش‌های مختلف و چاپ تصاویر در فرمت دلخواه، است.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تقدیر و تشکر از هیئت مدیره و مدیران پتروشیمی امیرکبیر بابت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) با توجه به زیست بوم منطقه دارای بیشترین پوشش بیمه شده تامین اجتماعی است و مراجعه مردم به مراکز درمانی تامین اجتماعی بالا است و انتظار دارند خدمات درمانی قابل توجهی دریافت کنند.

وی افزود: مرکز درمانی تامین اجتماعی بندر امام خمینی(ره) نیاز به تحول و امکانات زیرساختی بیشتری دارد.

هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: پتروشیمی امیرکبیر در پاسخ به درخواست سازمان تامین اجتماعی، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهدا بندرامام خمینی(ره) و یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر، خریداری کرده است.

وی افزود: دستگاه رادیولوژی دیجیتال پس از ایجاد تغییرات و شاخص‌های لازم در واحد رادیولوژی درمانگاه شهدا بندر امام خمینی(ره)، راه‌اندازی خواهد شد.

سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر هزینه خرید دستگاه رادیوگرافی دیجیتال را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و بیان کرد: هزینه موردنیاز برای راه‌اندازی کامل دستگاه رادیوگرافی توسط پتروشیمی امیرکبیر نیز پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی وظیفه انسانی و شرعی ما است، ادامه داد: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی(ع) پتروشیمی امیرکبیر طرح‌های جهادی ویژه‌ای در بندر امام خمینی(ره) و بندرماهشهر با کمک کمیته امداد و بهزیستی اجرا کرده و یا در دست اجرا دارد.

در پایان این مراسم از زحمات مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و گروه شهید ابراهیم هادی (ع) این شرکت، به پاس پیگیری برای خریداری و استقرار دستگاه رادیوگرافی دیجیتال درمانگاه تامین اجتماعی شهدا بندر امام خمینی(ره)، تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15903کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15903/درمانگاه-تامین-اجتماعی-بندر-امام-خمین/کپی شد!