قاتل فراری پدر و کودک بندر امام خمینی(ره) دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره)‌ گفت: قاتل فراری که در حمله مسلحانه به علت اختلاف با مالک ساختمان، پدر و کودک همسایه را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، امیدرضا شیروانی‌زاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: قاتل فراری که در حمله مسلحانه به علت اختلاف با مالک ساختمان، پدر و کودک همسایه را به قتل رسانده بود، دستگیر شد، این فرد جوان حدود ساعت ۲ بامداد روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه با سلاح گرم جنگی موجب کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

وی افزود: علت این واقعه اختلاف بین مالک و مستاجر بود که ضارب پس از تخلیه منزل مورد مناقشه به درب منزل مالک در ساعات اولیه بامداد به قصد انتقام‌جویی تیراندازی کرد که متاسفانه اهالی محل که در صحنه حضور داشتند مورد اصابت واقع شدند.

بیشتر بخوانید:

دستبند پلیس بندر امام خمینی(ره) بر دست مخلان امنیت / ۵ سارق دستگیر شدند

اختلاف شخصی منجر به کشته شدن ۲ نفر از همسایگان در بندر امام خمینی(ره) شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این قاتل از تیرماه متواری بود که با اقدام اطلاعاتی به‌ دستور دادستانی و عملیات  ضربتی پلیس شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) ساعتی پیش دستگیر شد.

وی در پایان گفت: امنیت روحی و روانی شهروندان از مهم‌ترین امور مورد توجه ماست و با افراد مخل امنیت، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14409کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14409/قاتل-فراری-پدر-و-کودک-بندر-امام-خمینیره/کپی شد!