دستبند پلیس بندر امام خمینی(ره) بر دست مخلان امنیت / ۵ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامي شهرستان بندرماهشهر گفت: يگان‌های انتظامی بخش بندر امام خمینی(ره) و پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی و شگردهای پلیسی در عملیات‌های جداگانه 5 سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ فرشاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیّت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان منزل و نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیّت در بین شهروندان، توسط یگان‌های انتظامی بخش بندر امام خمینی(ره) و پلیس آگاهی این شهرستان به مدت ۳ روز پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرا شد.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و شگردهای پلیسی در عملیات‌های جداگانه ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند، که در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۹۳ عدد جک ساختمانی، ۹۰ عدد قاب دو متری، ۲۴ شاخه لوله ۶ متری، ۳ عدد شبکه فلزی، یک عدد بالا بر برقی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۳۱ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی تخته کشف شد.

سرهنگ “کاظمی” با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها افزایش احساس امنیّت در بین شهروندان است و از مردم خواست با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14407کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14407/۵-سارق-در-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-پلیس/کپی شد!