افتتاح یادمان دفاع مقدس در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط‌عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این سازمان به پاس قدردانی از ارزشهای دفاع مقدس و از جان گذشتگی شهدای این سرزمین، امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) یادمان دفاع مقدس را در منطقه ویژه افتتاح کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این یادمان در آستانه ی سال نو ۱۳۹۷، گفت: این یادمان یادآور تلاش فرزندان ایران اسلامی در سالهای دفاع مقدس است که هر آنچه که داریم مدیون رشادت‌ها و ایثار این عزیزان است.

سیدامید شهیدی‌نیا افزود: این پروژه به لحاظ  اجرا نسبت به سایر المان‌های مشابه با پیچیدگی ها و سختی های خاصی همراه بود اما خوشحالیم که امروز توانستیم در آستانه‌ی سال نو آنرا افتتاح کنیم.

وی ضمن تشکر از یکسال تلاش کلیه همکاران سازمان خود، در آستانه سال نو برای همه سلامتی و شادکامی آرزو کرد و افزود: امیدواریم با حضور پر رنگ شما سال آینده نیز شاهد موفقیت‌های خوب در ارائه خدمات موثر به سایر شرکت‌های تولیدی منطقه باشیم.

رئیس امور مهندسی سازمان منطقه ویژه در آغاز این برنامه ضمن تشریح ابعاد پروژه، گفت: طراح، سرمایه گذار و پیمانکار ساخت این طرح تماما از متخصصان داخلی بودند و ساخت آن داخل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام شده است.

عبدالرضا با‌اوش‌دار، افزود: این نماد فلزی از سه بخش تشکیل شده است؛ نماد درخت سرو در مرکز، گلبرگ‌های لاله در وسط و محراب در حاشیه که هر کدام معرف بخشی از فرهنگ ایرانی اسلامی مقاومت، شهید و معنویت است. طرح این یادمان در سال ۹۴ بصورت مسابقه ای در سراسر کشور مطرح شد و بیش از ۵۰ طرح از سراسر کشور وارد این چالش شدند که در نهایت طرح موجود مورد تصویب قرار گرفت.

https://biknews.ir/4194کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4194/افتتاح-یادمان-دفاع-مقدس-در-منطقه-ویژه-ا/کپی شد!