مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم بندر امام خمینی(ره) از پیکر مطهر فرزندان گمنام خمینی + عکس

پیکر مطهر دو شهید گمنام با حضور پرشور و بی‌نظیر پیر و جوان و بر دستان پرمهر اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار بندرامام‌خمینی (ره) تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز پس از ورود پیکرهای مطهر دو شهید گمنام از راه دریایی خورموسی به بندرامام خمینی(ره)، در آیینی باشکوه و با حضور تمامی اقشار مردم بندرامام خمینی‌(ره) در فضایی آکنده از قدرشناسی و ارادت به شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی، در میادین اصلی شهر بندرامام خمینی(ره) تشییع شد.

در این آیین که مسئولان، عشایر، طوایف و اقشار مختلف مردمدهز پیر و جوان حضور داشتند، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن شاخه‌های گل و تصاویر شهدای والامقام از جمله سردار دل‌ها شهید سلیمانی و هم‌نوا با نوحه‌سرایی و مرثیه‌گویی مداحان مراتب ارادت خود را به شهدا  نشان دادند.

مراسم وداع با شهدا در مسجد جامع شهر بندرامام خمینی(ره) در جوار پیکر  شهدای گمنام بخش پایانی این آیین بود که با حضور مشتاقانه تمامی آحاد شهروندان برگزار شد.

اجسام مطهر این شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس فردا صبح در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خاکسپاری خواهد شد.

یادآور می‌شود پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز گذشته و در سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان در ۲۵ استان کشور با حضور مردم مومن و انقلابی تشییع شد.

عکس: علیرضا آلبوگردون

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13781کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13781/مهمان‌نوازی-بی‌نظیر-مردم-بندر-امام-خ/کپی شد!