بندر امام خمینی ظرفیت شهرستان شدن را دارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اينكه مطالبه مردم بندر امام خمینی(ره)‌، شهرستان شدن و داشتن امنیت است، گفت: بخش بندر امام خمینی(ره) ظرفیت شهرستان شدن را دارد و این موضوع از طریق استاندار خوزستان پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۷۶ مسکن مهر مددجویان بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: مطالبه مردم بندر امام خمینی(ره)‌، شهرستان شدن و داشتن امنیت است.
وی گفت: در این رابطه با استاندار خوزستان صحبت شده تا تعدادی از مسئولان و کارشناسان منطقه ظرفیت های ۲ شهر بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر را بررسی کرده و به صورت عادلانه و با توجه به جمعیت، محدوده را مشخص کنند.

امام جمعه اهواز همچنین گفت: اینجانب به عنوان پدر معنوی مردم خوزستان تلاش می کنم تمام فرزندانم راضی باشند و امکانات با عدالت بین همه مردم استان توزیع شود.

استاندار خوزستان نیز در این آیین یکی‌ از اهداف نظام جمهوری اسلامی را ایجاد عدالت دانست و گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم خود را خادم ملت و پشتیبان محرومان می داند و یکی از سیاست های دولت محرومیت زدایی است.

صادق خلیلیان با قدردانی از کمیته امداد امام خمینی بابت تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: این‌مجموعه مسکونی نیاز به زیر سازی از جمله گازرسانی و جاده سازی دارد که اعتبار لازم برای آسفالت آن تامین شده است.

یادآور می‌شود: با حضور رئیس کمیته امداد امام (ره) ۱۷۶ واحد مسکن مهر مددجویان بندر امام افتتاح شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر ۲ روزه خود به خوزستان بازدید و افتتاح چند طرح و حضور در مناطق زلزله زده اندیکا را در برنامه کاری دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13634کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13634/مطالبه‌گری-مردم-بندر-امام-خمینیره-از/کپی شد!