دستگاه دیپلماسی چرا اقدامی در قبال انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس انجام نداده است؟

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای به  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت امورخارجه خواستار تجهیز کرانه باختری و پاسخ قاطع به شهادت هموطنانمان به موجب تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

« بیت‌المقدس متعلق به مسلمین و قبله اول مسلمین است. نابودی رژیم صهیونیستی نه تنها یک آرمان، بلکه حقیقتی است که إن شاء الله به زودی همه شاهد این امر خواهند بود. تحرکات اخیر این رژیم کودک‌کش و شهادت تعدادی از عزیزانمان در سوریه نیاز به واکنش مقتدرانه و درخور دارد. همینطور انتقال غیر قانونی سفارت آمریکا به بیت‌المقدس خود نمونه‌ای از خوی مستکبرانه آمریکایی‌ها در قبال فلسطین است.

دستگاه دیپلماسی و نظامی کشور باید پاسخ دهد که چرا تا کنون اقدامی در قبال خون شهدای اخیر، تجهیز کرانه باختری و همین‌طور انتقال غیرقانونی سفارت آمریکا به بیت‌المقدس انجام نداده است؟

آیا این شائبه پیش نمی‌آید که ما به دنبال تعامل با استکبار و چشم پوشی از حق مظلومان و مسلمانان و حتی خون شهیدان خود هستیم؟

لذا بر شماست که حداکثر توان دیپلماسی جهت جلوگیری از انتقال غیرقانونی سفارت آمریکا به بیت المقدس را به کار ببرید.

همینطور دستگاه نظامی کشور به خصوص سپاه قدس باید تدارک پاسخی قاطع و درخور به اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی را بدهد تا بار دیگر شاهد دست درازی رژیم صهیونیستی به مواضعمان نباشیم.»

 

https://biknews.ir/4525کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4525/دستگاه-دیپلماسی-چرا-اقدامی-در-قبال-انت/کپی شد!