ارائه خدمات متنوع رفاهی به میهمانان نوروزی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، این اداره کل ضمن تدارک برنامه های متنوع برای بازدیدکنندگان از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و ارائه خدمات رفاهی رایگان متنوع طی ایام تعطیلات نوروزی، با ایجاد فضایی مفرح و جذاب برای میهمانان، تلاش داشته که خاطره ماندگاری از این بازدید در یاد و خاطرشان برجای بگذارد.

ارائه‌ی رایگان نوشیدنی ها و غذاهای گرم به شکل سنتی نظیر چای و قهوه و نان  محلی، توزیع هدایای تبلیغاتی و  اسباب بازی ویژه خردسالان در کنار دیگر خدمات رفاهی همانند ارائه فوریت های پزشکی، تعمیرات خودرویی، آب اشامیدنی خنک و بهداشتی و… بر جاذبه های دیدنی این مجتمع بزرگ بندری افزوده و تعداد بازدیدکنندگان طی روزهای اخیر به طور چشمگیری رشد داشته است.

تماشای مناظر دریایی و بندری از دیگر برنامه های خاطره انگیز طی ایام تعطیلات نوروزی بوده که موجب شده گردشگران و مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش از این بازدید، این بندر را ترک کنند.

گفتنی است مجتمع بندری امام خمینی(ره) هر ساله ضمن گشودن دروازه های خود به روی میهمانان نوروزی، برنامه های متنوعی را به جهت بازدید میهمانان از این مجتمع بزرگ بندری و همچنین معرفی نقش و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در صنعت حمل و نقل دریایی برگزار می کند.

https://biknews.ir/4232کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4232/ارائه-خدمات-متنوع-رفاهی-به-میهمانان-نو/کپی شد!