شروع زلزله در هلدینگ خلیج فارس با چهار برکناری

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از میزنفت، بیش از یک سال و نیم است که زمزمه‌های بسیاری درباره برکناری نژاد سلیم شنیده می‌شود اما بنا به دلایلی این تغییر به بعد موکول شد.

نژاد سلیم هفته گذشته در یک گفت و گوی بسیار مشمئزکننده، به تعریف و تمجید از وزیر نفت پرداخت تا شاید بتواند با این دلبری، در مسند باقی بماند اما نتیجه برعکس شد و سریعا کنار رفت.

به جز او عبدالحمید امامی یکی از افراد مورد اعتماد زنگنه در هیئت مدیره این شرکت هم کنار گذاشته شد تا آیدین ختلان جای او را بگیرد.

امامی و نژادسلیم رابطه چندان خوبی با یکدیگر نداشتند، امامی در تلاش بود مدیریت این مجموعه را بر عهده بگیرد اما این تلاش‌ها به دلیل حاشیه‌های بسیاری که وجود داشت و همچنین مسائل خاصی که در جریان مدیر حراست سابق هلدینگ بوجود آمده بود به شکست انجامید تا در نهایت کش و قوس‌ها، یک حکم مشاوره عایدش شود.

با تغییر و تحولاتی که زیرنظر مستقیم زنگنه بود، جعفر ربیعی که فعالیت شاخص وی در حوزه حمل و نقل بود به پتروشیمی آمد و درست برخلاف افرادی نظیر امامی، نوروززاده، ختلان، غریب پور و … توانست بر صندلی مدیریت تکیه بزند.

حالا ربیعی در نخستین قدم و پس از حذف دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی خلیج فارس، مدیران زیرمجموعه را برکنار کرد، مدیرانی که بازنشسته بوده و طی چند هفته اخیر اسم و تصاویر آن‌ها منتشر شده بود.

علیرضا وفا مدیرعامل پتروشیمی پارس، جمشید سبزکار مدیرعامل پتروشیمی مبین، طاهری نجف‌آبادی مدیرعامل پتروشیمی نوری و صفائیان مدیرعامل پاسارگاد امروز برکنار شدند و جایگزینی برای آن‌ها هم فردا معرفی می‌شوند.

این تغییرات مهم زمانی جالب می‌شود که بدانیم در این شرکت‌ها، یک ارتباطات خاصی وجود داشت که گویا ربیعی در صدد حذف این ارتباطات است.

https://biknews.ir/4124کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4124/شروع-زلزله-در-هلدینگ-خلیج-فارس-با-چهار-ب/کپی شد!