یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بندر امام خمینی(ره) برگزار می شود

ایرج مدیری ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: یازدهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان بنادر کشور تحت عنوان «جام دریانوردان» با حضور یازده تیم از آتش نشانان ورزشکار بنادر سراسر کشور در بندرامام خمینی(ره) به مدت دو روز برگزار و طی آن آتش نشانان ورزشکار توانایی ها و شایستگی های خود را در معرض قضاوت قرار می دهند.

معاون بندری و امور اقتصادی با اشاره به حضور بیش از صد تن از مربیان و آتش نشانان ورزشکار در قالب تیم های عملیاتی و ورزشی، ارتقاء توان و آمادگی عملیاتی و جسمانی، ایجاد نشاط بین آتش نشانان و تعامل بین آنها برای تبادل تجربیات عملیاتی و مقابله با حریق و خطرات را از اهم اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

مدیری در تشریح آیتم های این دوره از مسابقات بیان داشت: آتش نشانان ورزشکار در دو آیتم  دو امدادی ۱۰۰ متر همراه با حمل مصدوم (وزنه ۵۰ کیلوگرمی) و آبرسانی در سطح به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه بیان داشت: تهیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه شایسته مسابقات با استاندارد مطلوب، آماده سازی امکانات رفاهی و خدماتی از اهم اقداماتی است که به منظور استقبال از آتش نشانان ورزشکار با همکاری  واحد ها و ادارات مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  صورت پذیرفته است.

منبع: روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان

https://biknews.ir/3778کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3778/یازدهمین-دوره-مسابقات-عملیاتی-ورزشی-آ/کپی شد!