گرامیداشت روز جهانی گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۶) مدیرعامل و چند نفر از مسئولین این سازمان به مناسبت روز جهانی گمرک، از گمرک منطقه ویژه و امور گمرکی سازمان بازدید کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در نشستی که در دفتر توکل فر، رئیس گمرک منطقه ویژه داشت، ضمن تشکر از خدمات همکاران گمرک منطقه، کار گمرک را کاری پر چالش و اثرگذار در نحوه رضایتمندی سرمایه گذاران و مشتریان دانست و گفت: نگاه مثبت و تعامل سازنده گمرک در چارچوب های قانونی با شرکت های پتروشیمی منطقه، سطح رضایت مناسبی را فراهم آورده است.
سید امید شهیدی نیا، ایجاد رضایت در مشتریان و سرمایه گذاران را هدف مشترک همه ی دست اندرکاران در منطقه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تمام توان خود را برای حمایت از ارتقای سیستم های موجود و تسهیل روند و انجام تشریفات گمرکی که توسط گمرک در جریان است بکار می گیرد و از هیچ گونه همکاری در این زمینه دریغ نمی کند.
در این نشست، توکل فر، رئیس گمرک منطقه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در گمرک به مدیران سازمان ارائه کرد و آنها را در جریان فعالیت های جاری در فرآیند کاهش بروکراسی گمرکی قرار داد.
در ادامه شهیدی نیا و مسئولین همراه وی، در دفتر سعید بهبهانی اسلامی حاضر شدند تا از زحمات کارکنان امور گمرکی سازمان تقدیر کرده و خلاصه گزارش عملکرد این واحد را از زبان رئیس آن دریافت کند.
مسئولین سازمان پیش از این دیدار، با همکاران امور گمرکی سازمان و واحدهای مختلف گمرک منطقه ویژه، بازدید کردند./

https://biknews.ir/3603کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3603/گرامیداشت-روز-جهانی-گمرک-در-منطقه-ویژه/کپی شد!