از شورای پنجم درخواست می کنم شهرداری انتخاب کنند مومن، کارآمد، انقلابی و متعهد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام تابش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: شورای پنجم بزودی کار خود را شروع خواهند کرد، این افراد منتخبین مردم هستند و مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند.

وی افزود: شهر بندر امام خمینی(ره) بطور میانگین در هر سال بودجه ای بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد تومان را جذب می کند، برای شهری با این محدوده این رقم بسیار خوبی است و باید در جهت رفاه و آبادانی صرف شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تشریح وضع موجود در شهر بیان داشت: بودجه بندر امام خمینی(ره) به اندازه چندین شهرستان است اما متاسفانه در آستانه شروع به کار شورای پنجم همچنان این شهر به آبادانی نرسیده است و متاسفیم که عنوان می کنیم در برخی نقاط هنوز شاهد ویرانی هستیم.

خطیب جمعه بندرامام خمینی(ره) متذکر شد: شهرداری بندر امام خمینی(ره) در یک دوره چهار ساله فعالیت مبلغی قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان را جذب می کند، از شورای پنجم درخواست می کنم شهرداری انتخاب کنند مومن، کارآمد، انقلابی و متعهد، مردم این شهر تحمل یک دوره دیگر از ناکارآمدی شهردار را نخواهند داشت.

حجت الاسلام تابش با اشاره به برخی رفتارها در مساجد شهر عنوان کرد: در برخی مساجد شهر همچون مسجد جامع، مسجد امام علی(ع)، مسجد امام حسن(ع) زمانی که امام جماعت نماز می خواند عده ای نیز همزمان با امام جماعت شروع به خواندن نماز فرادا می کنند، اگر این افراد مسافر یا غریب باشند جایز و صحیح است.

تابش تصریح کرد: اما برخی در هنگام نماز جماعت نماز فرادا می خوانند و می گویند امام جماعت را قبول ندارم در واقع نسبت فسق به امام جماعت می دهند، طبق فتوای امام خمینی(ره)، آیت الله خامنه ای، آیت الله سیستانی، آیت الله صافی، آیت الله مکارم در صورتی که نماز فرادا همزمان با امام جماعت خوانده شود و به جهت هتک امام جماعت فرادا بخواند نمازش جایز نیست یعنی کارشان حرام است.

وی در ادامه افزود: برخی مراجع نظرشان این است نمازشان صحیح است اما گناهکار هستند، برخی مراجع همچون آیت الله صافی می گویند نمازشان اشکال دارد.

https://biknews.ir/3072کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3072/از-شورای-پنجم-درخواست-می-کنم-شهرداری-ان/کپی شد!