حضور آیت الله تبریزیان پدر طب اسلامی دربندرامام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) همایشی با عنوان “سبک زندگی اسلامی ، طب اسلامی” با حضور پدر طب اسلامی آیت الله تبریزیان در مسجد النبی(ص) واقع در کوی اباذر بندرامام خمینی(ره) برگزار گردید.
آیت الله تبریزیان در این همایش به فلسفه و ریشه طب اسلامی و تفاوت های ساختاری طب اسلامی با سایر طب ها پرداختند.
پدر طب اسلامی آیت الله تبریزیان اظهارداشتند: تفاوت طب اسلامی با سایر طب ها نظیر طب شیمیایی و مدرن ، طب سوزنی ، طب سنتی یونانی و … دقیقا مثل تفاوت اسلام با سایر مکاتب و ادیان الهی می باشد. طب اسلامی مانند اسلام مستحکم و مستدل است.
ایشان در ادامه افزودند : اصل و منبع سایر طب ها درست است اما در آن ها تصرف صورت گرفته است، خالق جان انسان می داند که چه به درد انسان می خورد ایشان در ادامه به تفاوت های اساسی بین طب اسلامی سایر طب ها پرداختند.
در طب جدید می گویند روزانه هشت لیوان آب بخورید در حالی که اسلام و قرآن می فرمایند بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید و انسان باید به زنگ های هشداری که در بدن او قرار داده شده توجه کند ، هنگامی که زنگ گرسنگی آمد غذا بخورد و قبل از سیر شدن دست از غذا خوردن بکشد ، هنگامی که تشنه شد آب بنوشد.

آیت الله تبریزیان در ادامه به علت بیماری ها پرداختند و بیان داشتند: درمان زودرس یکی از علت های انواع بیماری ها می باشد پیامبر اسلام فرمودند که راس درمان ها ، پرهیز است.
وی افزود: درمان سرطان در طب اسلامی از درمان سرماخوردگی برای ما آسان تر است و همه مریضی ها در طب اسلامی به اذن الهی قابل علاج می باشد.

گزارش تصویری

جهت دریافت فیلم کامل مراسم و پاسخگویی استاد تبریزیان به سوالات مردم می توانید به کانون فرهنگی محبان اهل بیت(علیهم السلام) مسجد النبی(ص) بندرامام خمینی(ره) واقع در کوی اباذر مراجعه نمایید.
راه های ارتباطی جهت نوبت دهی، دریافت مشاوره، دریافت دارو و… آیت الله تبریزیان به شرح ذیل می باشد:
وب سایت:
http://www.abbastabrizian.ir
کانال تلگرام:

https://t.me/payedarseostad

 

https://biknews.ir/2277کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2277/حضور-آیت-الله-تبریزیان-پدر-طب-اسلامی-در/کپی شد!