حضور پرشکوه مردم در حماسه ۹ دی بیانگر دشمن‌شناسی مردم و درک کامل اهمیت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از فارس حجت الاسلام تابش امام جمعه بندرامام خمینی(ره) اظهار داشتند : دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در هر مقطعی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی داشته و دارند.

وی افزود: دشمنان در سال ۸۸  از دو دهه قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که به نحوی بتوانند به ثبات انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

امام جمعه بندر امام با بیان اینکه دشمنان انقلاب در سال ۸۸، عناصر نفوذی خود را فعال کرده بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب، به بهانه انتخابات با به راه انداختن انقلاب‌های رنگی، خواهان تغییر ساختار نظام و یا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

تابش ادامه داد: اما با بیداری و آگاهی مردم و با درایت مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد و انتخابات به صورت قانونی برگزار شد و آنها موفق نشدند به مردم سالاری دینی آسیب وارد کنند.

وی حضور پرشکوه مردم در حماسه ۹ دی را بیانگر دشمن‌شناسی مردم و درک کامل اهمیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که دشمن تحت هیچ عنوانی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) ادامه داد: مردم در سال ۸۸ به دلیل کسب آگاهی سیاسی از ماهیت دشمن و ماهیت انتخابات و با لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب و همچنین حساسیت خود نسبت به مقدسات دینی توانستند فتنه دشمن را خنثی کنند.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: دشمن با به راه انداختن جنگ نرم و نفوذ تشکیلاتی خود در داخل و با جذب نخبگان خواهان براندازی نظام است از این رو همه ما باید با انسجام و وحدت و تبعیت از رهبری بتوانیم هر نوع حرکت موذیانه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را بی‌اثر کنیم.

 

https://biknews.ir/2119کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2119/حضور-پرشکوه-مردم-در-حماسه-9-دی-بیانگر-دش/کپی شد!