انتخاب شبانگاهی شهردار در سکوت خبری

دوره ششم شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) که دارای بیشترین برگزاری جلسه غیرعلنی است در سکوت کامل خبری، سرپرست و شهردار جدید، انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، شواری اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در شامگاه یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جلسه استیضاح، انتخاب سرپرست و شهردار جدید را به صورت غیرعلنی برگزار کرد تا همچنان پیشتاز در برگزاری جلسه غیرعلنی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) بدون اشاره به دلایل استعفای شهرداری پیش از برگزاری جلسه، در گفت‌وگو با خبر خورموسی از انتخاب آرش دُر به عنوان شهردار جدید خبر داد و بیان کرد: تا طی شدن فرآیند قانونی تایید حکم شهردار، بشیر یابری محمد (از کارکنان باسابقه و بومی مدیریت شهری) به عنوان سرپرست شهرداری، تعیین شد.

اعضای جوان دوره ششم شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) که با شعار تالار شیشه‌ای شفافیت وارد عرصه پارلمان شهری شدند خیلی زود از شعارهای انتخاباتی فاصله گرفتند.

برگزاری جلسه غیرعلنی شورای شهر این موضوع به اذهان و افکار عمومی انعکاس می‌دهد که شورای شهر توانایی پاسخگویی به افکار عمومی و قدرت اجماع تصمیم‌گیری جمعی بین اعضا ندارد، البته تاکنون ارتباط موثر و مستمری در این خصوص بین دوره ششم شورای شهر با بدنه اجتماعی و مردمی برقرار نبوده که بتوان راجع آن اظهار نظر قطعی کرد.

آرش دُر پیش از این مسئولیت‌های شهردار منطقه ۴ و ۵ اهواز، شهردار شوشتر، شهردار کارون، معاونت اداری و مالی شهرداری آبادان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز و…. بر عهده داشته است ولی از میزان عملکرد موفق او در مسئولیت‌های اعلام شده، اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام./

https://biknews.ir/16349کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16349/انتخاب-شبانگاهی-شهردار-در-سکوت-خبری/کپی شد!