هدیه سرمایشی پتروشیمی امیرکبیر به محرومان ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی امیرکبیر از تعمیر ۷۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی و خرید ۳۶۰ دستگاه کولر و یخچال برای خانواده‌های کم‌برخوردار و مراکز فرهنگی شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پتروشیمی امیرکبیر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، نوید رسولی در آیین طرح توزیع اهدا وسایل سرمایشی به افراد کم‌برخوردار ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) که در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد اظهارکرد: زندگی شهروندان خوزستانی بدون وسایل سرمایشی در فصل گرما با مشکلاتی همراه است و از طرفی افزایش قیمت کولر و یا هزینه‌های سنگین تعمیر آن برای، مردم مناطق محروم را با چالش روبه‌رو می‌کند.

وی افزود: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حمایت سعید صادقی مدیرعامل این شرکت در اقدامی جهادی از ابتدای فصل تابستان اقدام به خرید و تعمیر رایگان وسایل خنک کننده خانواده‌های کم‌برخوردار کرده تا از این طریق در گرمای طاقت‌فرسای ماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شهرک‌ها و روستاهای منطقه یاری‌رسان خانواده‌های محروم باشد.

مدیر منابع انسانی پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: تعمیر ۷۰۰ عدد کولر و یخچال و همچنین خرید و توزیع ۳۶۰ دستگاه کولر و یخچال بین خانواده های کم‌برخوردار ساکن در مناطق محروم توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی امیرکبیر انجام شده است.
او از اجرای طرح مشارکتی بین پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بندرماهشهر خبر داد و گفت: در این طرح مشارکتی، ۱۰۰ عدد کولر و ۵۰ عدد یخچال خریداری و بین محرومان بندرماهشهر، روستاها و شهرک‌های شهرستان توزیع شد.

رسولی افزود: با حمایت مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر همچنین ۵۰ عدد کولر و ۲۰ عدد یخچال خریداری و بین نیازمندان جامعه پیرامونی توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی امیرکبیر تصریح کرد: تعمیر ۴۰۰ دستگاه کولر و یخچال برای مددجویان کمیته امداد، مساجد و حسینیه ها از ابتدای فصل تابستان توسط این گروه جهادی انجام و همچنین در آینده نیز ۳۰۰ خانواده محروم دیگر منطقه مشمول اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پتروشیمی امیرکبیر خواهند شد.

مدیر منابع انسانی پتروشیمی امیرکبیر در این آیین از انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد بندرامام خمینی(ره) برای خرید ۱۰۰ دستگاه کولر و ۴۰ دستگاه یخچال برای مددجویان این نهاد حمایتی خبر داد.

بر اساس این گزارش، آیین طرح توزیع اهدا وسایل سرمایشی به افراد کم‌برخوردار ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، فرمانده سپاه بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره)، روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15365کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15365/15365/کپی شد!