حقوق کارگران شهرداری باید پرداخت شود

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو با سفارش افراد مختلف جذب شهرداری شده‌اند و شهرداری امروز توانایی پرداخت حقوق ندارد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در آیین نماز جمعه اظهار کرد: چندین ماه است حقوق کارگران شهرداری پرداخت نشده است و موجب تجمع و اعتراض این عزیزان شده است.
وی افزود: وقتی یک انسان که در محلی مشغول به کار و تلاش است و دست خالی به خانه بر می گردد و شرمنده خانواده خود است، مسئول چگونه خواب دارد راحت دارد.
سلامت نژاد ادامه داد: کسی که کار می کند باید حق و حقوقش داده شود، قبل از اتفاق باید چاره کنید، اجازه ندهید دست کارگر خالی بماند، درآمد شهرداری باید به شکلی باشد که بتواند حداقل یک تا دو ماه حقوق پرداخت کند و منتظر سایر مجموعه ها برای پرداخت حقوق نباشد.
وی با انتقاد از جذب نیروی بسیار زیاد و خارج از ضابطه در شهرداری بندر امام خمینی(ره)، گفت: در سال های گذشته با سفارش افرادی را جذب شهرداری کرده اند، به اندازه شهرهای بزرگ نیرو جذب کرده اند و وضعیت را به شکلی رقم زده اند که پاسخگوی افراد جذب شده نیستند.
وی در پایان گفت: با دادستان صحبت کرده ایم کسی که در رابطه با عدم پرداخت حقوق کارگران کم کاری کرده باشد مطابق قانون برخورد می شود از شورا و شهرداری تقاضا داریم بصورت جدی پیگیری کنند تا حقوق کارگران پرداخت شود.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15020کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15020/حقوق-کارگران-شهرداری-باید-پرداخت-شود/کپی شد!