امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

نماز عید فطر در یک مکان شهری برگزار شود/ حسینیه‌ها نماز عید فطر برگزار نکنند

امام جمعه شهر بندر امام خمینی(ره) با بیان اينکه  تجمعات دینی تمرینی برای اتحاد زیر پرچم امام زمان(عج) است، گفت: مردم جهت اقامه نماز عید سعید فطر در یک مکان، تجمع کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام والمسلمین کاظم سلامت نژاد با بیان اینکه برگزاری نماز عید فطر در مساجد بلامانع است، اظهار کرد: بهتر این است که در حسینیه‌ها نماز عید سعید فطر اقامه نشود و همه جهت اقامه نماز عید در یک مکان، تجمع کنند.

وی افزود: ما باید وحدت خود را بیشتر کنیم چرا که این وحدت سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

سلامت‌نژاد در ادامه بیان کرد: دشمن با تمام توان در تلاش برای این است که به جامعه ما القا کنند که جوانان ما دین‌گریز و یا حتی بی‌دین شده‌اند، ولی در تصاویری که از مراسمات شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی، مسجد جمکران و دیگر تجمعات در سطح کشور مشاهده می شود، تصاویر زیبایی از وحدت جامعه و پایبندی به آرمان‌های دینی به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) بیان داشت: امید داریم که نماز عید سعید فطر را به امامت امام عصر ارواحنا فداه بخوانیم و این تجمعات تمرینی برای اتحاد زیر پرچم امام زمان(عج) است.

گزارش از رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14946کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14946/نماز-عید-فطر-در-یک-مکان-شهری-برگزار-شود/کپی شد!