پیگیری قوه قضائیه برای رفع موانع تولید صنایع در خوزستان

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه به دنبال این است که اگر پتروشیمی، پرونده قضایی دارد بدون ایجاد مانع برای فعالیت تولید و اشتغال در چارچوب قوانین و مقرارت به آن، رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور شامگاه سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ درباره هدف از تشکیل جلسه با مسئولان پتروشیمی و بازدید از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: در بازدید میدانی و جلسه با مسئولان شهرستان بندرماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مشکلات، موانع تولید و مواردی که باید توسط قوه‌قضاییه پیگیری شود، بررسی شد.

وی با بیان اینکه تولید شرکت‌های پتروشیمی نقش موثری در اقتصاد و اشتغال کشور دارند گفت: پیگیر موانع و مشکلاتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت‌های پتروشیمی در حوزه قضایی مطرح شد، هستیم تا تولید با حداکثر ظرفیت به فعالیت ادامه بدهد.

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه تاکید کرد: قوه قضاییه به دنبال این است که اگر پتروشیمی، پرونده قضایی دارد بدون ایجاد مانع برای فعالیت تولید و اشتغال در چارچوب قوانین و مقرارت به آن، رسیدگی شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و به حداقل رساندن آلاینده‌ها توسط شرکت‌های پتروشیمی در کنار حداکثر تولید، تاکید کرد.

جمادی تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی به مسئولیت‌های اجتماعی توجه خاص داشته باشند و تاکید کردیم دادستان‌ شهرستان‌های بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) به عنوان مدعی العموم بر موضوع‌ مسئولیت‌های اجتماعی، نظارت کنند.

گزارش از رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14873کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14873/پیگیری-قوه-قضائیه-برای-رفع-موانع-تولید/کپی شد!