طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بندرامام خمینی(ره) اجرا شد

فرمانده انتظامي بندرماهشهر : طرح امنیت اجتماعی به مدت پنج روز و به منظور افزایش احساس امنیت در شهروندان اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ “فرشاد کاظمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز برای مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، توسط یگان های انتظامی بخش بندر امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر به مدت ۵ روز پس از هماهنگی با مرجع قضائی به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد ۵ قبضه سلاح (۳ قبضه جنگی و ۲ قبضه شکاری)، تعداد ۱۲۹ فشنگ و یک تیغه خشاب کشف و تعداد ۵ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: ماموران در عملیاتی دیگر ۱۱ عامل تیراندازی را دستگیر که متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره تیراندازی معترف شدند.

سرهنگ کاظمی عنوان داشت: همچنین در این طرح ۶ سارق و یک مالخر شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی مسروقه و ۲۵۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف و متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ “کاظمی” با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیّت در بین شهروندان عنوان کرد.

 

 

 

 

https://biknews.ir/14188کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14188/طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-در-بندرامام-خ/کپی شد!