همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان برگزار می‌شود

سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با همکاری پارک علم و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و صنایع استان، نخستین همایش علمی با عنوان "فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱" برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، همایش علمی با عنوان “فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱” در ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ با هدف بهره‌مندی از ظرفیت علمی ارزشمند اساتید و دیدگاه‌های صاحب نظران در چهار محور اصلی همایش شامل “انرژی( نفت، گاز، پتروشیمی، برق و…)”، “کشاورزی، دامپروری و شیلات”، “صنعت و معدن” ، “محیط زیست، بهداشت و سلامت” برای تحقق شعار سال و شناخت فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان با حضور اساتید برتر استانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند حداکثر تا ۲۲ خرداد ماه، مقاله‌های علمی و تخصصی خود را به دبیرخانه همایش به نشانی: اهواز، میدان دانشگاه، جنب اورژانس ۱۱۵ سازمان بسیج اساتید تحویل بدهند.

برای علاقمندان به صورت غیرحضوری این امکان ایجاد شده است که مقالات را به آدرس hamayeshkh1401@gmail.com ایمیل و یا به شماره مجازی ۰۹۱۶۳۰۰۸۷۸۱ ارسال کنند.

در پایان این همایش به مقالات برگزیده ضمن گواهی رسمی، امتیاز فرهنگی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14181کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14181/همایش-علمی-فرصتها-و-چالشهای-استان-خ/کپی شد!