باند سارقین مسلح در بندرامام خمینی(ره) منهدم شدند|استواریکم "مصطفی رفیع زاده" در این عملیات شهید شد

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از انهدام باند سارقان مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات گروهبان یکم "مصطفی رفیع زاده" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبربندرامام خمینی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشاد کاظمی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه‌ از منزلی با پوشش لباس نظامی و متواری شدن سارقان، ماموران پلیس آگاهی با رصد و پایش اطلاعاتی محل اختفای اعضای باند سارقان را در یکی از مناطق بندرامام خمینی(ره)شناسایی کردند.

وی افزود: ساعاتی پیش ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند که در این عملیات سارقان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از سارقان به ضرب گلوله به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر عنوان داشت: در این درگیری مسلحانه استواریکم “مصطفی رفیع زاده” بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: در این عملیات ۲ نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری از متهمان کشف شد.

https://biknews.ir/14054کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14054/اند-سارقین-مسلح-در-بندرامام-خمینیره-من/کپی شد!