پیگیری دوربین مردم| زمین در مجتمع فرهنگی تفریخی خلیج‌فارس قانونی واگذار شده است

مسئول اجرائیات شهرداری بندر امام خمینی(ره) گفت: مراحل درخواست و واگذاری زمین به منازل مسکونی تعدادی از کارکنان شهرداری ساکن منطقه جنب مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج‌فارس، به صورت قانونی انجام شده است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، یکی از شهروندان بندر امام خمینی(ره) با ارسال ویدئویی به هیئت تحریریه پایگاه خبری از اضافه شدن قسمتی از زمین مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج فارس بندرامام خمینی (ره) به منازل مسکونی خبر داد.

این شهروند در این فیلم که مخاطب آن شهردار و شورای شهر بندر امام خمینی(ره) بود، از تصرف زمین در مناطق شهری انتقاد کرد و از آنها پاسخ شفاف در مورد علت واگذاری زمین را داشت.

مهدی قنواتی مسئول اجرائیات شهرداری بندر امام خمینی(ره) که به تازگی به این سمت منصوب شده است در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: سند اصلی زمین که در گزارش دوربین مردم به آن اشاره شده، به نام شهرداری بندر امام خمینی(ره) است.

وی افزود: طبق طرح تفضیلی این زمین جزء مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج‌فارس نبوده و کاربری فضای سبز نداشته است، به همین علت شامل ماده پنج استانداری نشده است.

قنواتی در ادامه بیان کرد: سال ۱۳۸۲ تعدادی از کارکنان شهرداری ساکن در منطقه جنب مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج‌فارس، درخواست اضافه شدن زمین به منازل مسکونی دادند که بعد از طی کردن مراحل قانونی با موافقت شهرداری و دستگاه‌های مرتبط، مراحل تغییر سند، تفکیک زمین و واگذاری انجام شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13353کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13353/پیگیری-دوربین-مردم-زمین-در-مجتمع-فرهنگ/کپی شد!