سپاه بندر امام خمینی(ره) ۸۵ واحد مسکونی محرومان را تعمیر و بازسازی کرد

فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) از تعمیر و بازسازی ۸۵ واحد مسکونی محرومان که در آبگرفتگی سال ۹۹ دچار خسارت شدند توسط بسیج سازندگی سپاه این بندر خبر داد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، ستوان‌ یکم پاسدار محمد حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره اقدامات سپاه بندر امام خمینی(ره) در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سال جاری ساخت، تعمیر و بازسازی ۸۵ واحد مسکونی برای محرومانی که در آبگرفتگی سال ۹۹ شهر بندر امام خمینی(ره) دچار خسارت شده بودند، توسط بسیج سازندگی سپاه بندر امام خمینی(ره) انجام شد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس تعداد نهایی ۱۵ واحد مسکونی از ۸۵ واحد برنامه‌ریزی، تحویل محرومان شهر بندر امام خمینی(ره) شد.

حسینی‌نیک اختلاف قیمت هزینه تمام شده برای ساخت مسکن محرومان را در مقایسه با ساخت آزاد به خاطر به‌کارگیری نیروهای کار جهادی و استادکارها مجرب داوطلب در قالب بسیج قابل توجه دانست، بیان داشت: این افتخار بسیج و سپاه است که با همکاری و وحدت بدون توقع به کمک محرومان می‌شتابند.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس، با شناسایی تعداد ۲۵ واحد از منازل در مناطق کم برخوردار و محروم شهر جهت تعمیر و بازسازی کامل، کلنگ‌زنی شد.

فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) گفت:توزیع ۶۴۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار در قالب کمک مومنانه، تجهیز سالن ورزشی سپاه به تشک مخصوص برای استفاده تیم‌های ورزشی رزمی، کلنگ‌زنی احداث پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان‌آرا، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوت دفاع و شهادت ،برگزاری یادواره شهدا، روایت ایستادگی و مقاومت جانبازان و آزادگان و دیدار با خانواده شهدا به عنوان دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در همه حوزه‌ها و پایگاه های سپاه و بسیج بندر امام خمینی(ره) نام برد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13320کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13320/سپاه-بندر-امام-خمینیره-۸۵-واحد-مسکونی/کپی شد!