۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بندر امام خمینی(ره) کشف شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف 18 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 5 ميليارد و 400 میلیون ريال در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره)، سرهنگ مختار حیدری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران انتظامی بخش بندرامام خمینی(ره) با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی و همراهی عوامل اداره برق از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۱۸ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

https://biknews.ir/13228کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13228/18-دستگاه-استخراج-ارز-دیجیتال-قاچاق-در-ب/کپی شد!