تردد بین شهرهای خوزستان ممنوع نیست

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه ممنوعیتی برای تردد بین شهرهای استان وجود ندارد گفت: سفرهای بین استانی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز نیست.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره)، ولی اله حیاتی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ممنوعیت تردد بین استانی از ظهر روز گذشته در استان خوزستان شروع شد و تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه ورودی های استان به روی خودروهای با پلاک غیربومی مسدود بوده و این خودروها تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به خوزستان را ندارند همچنین پلاک های بومی اجازه خروج از استان را ندارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه اداره های استان نیز تا روز شنبه تعطیل است، گفت: اداره‌های ضروری تنها با یک‌ سوم نیروهای خود مجاز به فعالیت بوده همچنین تمامی اصناف به غیر از گروه یک تعطیل هستند.

وی افزود: مراسم عزاداری فقط باید در فضای باز برگزار شود و در مکان های مسقف مراسمی برگزار نخواهد شد. کمیته‌ای ذیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان به نام کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی کار نظارت بر هیات‌های عزاداری را بر عهده دارد.

حیاتی از همه عزاداران حسینی و مسئولان هیات‌ها خواست با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری در استان، رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: همکاران ما در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند همچنین دوربین هایی که در این مقاطع هستند فعال شده اند.

وی از مردم خواست با ماموران پلیس راه همکاری کنند تا زنجیره کرونا قطع شود.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در این مرحله اگر خودرویی جریمه خود را تا یک ماه پرداخت نکند قطعا میزان آن ۲ برابر می‌شود.

یادآور می‌شود اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/گ

https://biknews.ir/13221کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13221/ممنوعیتی-برای-تردد-بین-شهرهای-خوزستان/کپی شد!