مردم خوزستان ناراحتی خود را بروز دادند، هیچ گله‌ای از آن‌ها نمی‌توان داشت

آیت الله خامنه‌ای گفتند: مردم ناراحتی خود را بروز دادند، اما هیچ گله‌ای از آن‌ها نمی‌توان داشت چراکه مسئله آب آن‌هم در آب‌وهوای گرم خوزستان مسئله کوچکی نیست

به گزارش خبربندرامام خمینی ، آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز پس از دریافت نوبت دوم واکسن کوو ایران برکت، در بخشی از سخنان خود به مشکلات مردم خوزستان اشاره کردند و گفتند: در روزهای اخیر یکی از نگرانی‌های دردآور، مسئله آب خوزستان و مشکلات مردم بود.

ایشان با گلایه از رعایت نشدن توصیه‌های متعدد قبلی درباره آب خوزستان و فاضلاب اهواز افزودند: اگر آن توصیه‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت مسلماً این وضع ایجاد نمی‌شد که مردم وفادار خوزستان را با وجود این‌همه امکانات و استعدادهای طبیعی و کارخانجات در استان، ناراضی و ناراحت کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه مردم ناراحتی خود را بروز دادند اما هیچ گله‌ای از آنها نمی‌توان داشت چراکه مسئله آب آن‌هم در آن آب‌وهوای گرم خوزستان مسئله کوچکی نیست، اظهار کردند: مردم خوزستان در خط مقدم مشکلات هشت سال دفاع مقدس حضور وفادارانه و فداکارانه داشته و این مردم نباید دچار مشکلات باشند و اگر در وقت خود به کار مردم رسیدگی می‌شد، این وضعیت ایجاد نمی‌شد.

رهبر انقلاب اسلامی بیان داشتند: اکنون که دستگاه های دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند همچنین دولت بعدی که بر سر کار خواهد آمد، کارها را به صورت جدی دنبال کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن توصیه مردم به مراقبت در مقابل توطئه‌های دشمن تصریح کردند: دشمن به دنبال آن است که از هر چیز علیه انقلاب و کشور و مصالح مردم استفاده کند بنابراین باید مراقبت شود که بهانه‌ای به دست آن داده نشود.

https://biknews.ir/13155کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13155/مردم-خوزستان-ناراحتی-خود-را-بروز-دادند/کپی شد!