اولین همایش تجلیل از مادران شهدا در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اولین همایش تجلیل از مادران شهدا بعد از ظهر امروز به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
اولین همایش تجلیل از مادران شهدا با همکاری هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور ۵۰ مادر شهید برگزار گردید.
سخنران ویژه مراسم، همسر شهید مدافع حرم حجت الاسلام مجید محمدی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان بود که در بهمن ماه ۹۴ در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
گفتنی است حسینیه ثارالله بندر امام خمینی(ره) زیارتگاه پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس می باشد.

 

تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)تجلیل از مادران و همسران شهدای بندر امام خمینی(ره)

 

https://biknews.ir/4006کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4006/اولین-همایش-تجلیل-از-مادران-شهدا-در-بند/کپی شد!