لایحه دو فوریتی فراکسیون امید استبداد رضاخانی است!

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) حجت الاسلام تابش امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در واکنش به لایحه عجیب فراکسیون امید اظهار داشتند: لایحه دو فوریتی فراکسیون امید و تعدادی از نمایندگان مجلس فعلی و مدعی اصلاح طلبی و دموکراسی و حقوق شهروندی و امثال اینها که خودشان را جناح اصلاح طلب می دانند، استبداد به سبک رضاخان است.

 

وی افزود: ما آنها را اصلاح طلب نمی دانیم چون اصلاح طلبی شان و شئونی دارد ، اصلاح طلب واقعی آن کسی است که رهبری عزیز فرمودند به بهانه اصلاح طلبی ارزش های انقلاب را نادیده نگیرد ، اصول تبیین شده امام را نادیده نگیرد، در چار چوب اصول اگر می خواهد اصلاحی بکند مثلا نظری بدهد ، سلیقه دیگری دارد اشکال ندارد.

 

ایشان با تببین خطوط اصلاح طلبی از سوی رهبر انقلاب بیان داشتند: اصلاح طلبی تجدید نظر طلبانه ، اصلاح طلبی ساختار شکنانه ، اصلاح طلبی مخالف قانون اساسی، خلاف رهبری و ملت، این اصلاح طلبی نیست، این آب به آسیاب دشمن ریختن و زیراب انقلاب را زدن است.

 

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: خودشان را اصلاح طلب می دانند در موارد بسیار معدودی اینها جلسه اضطراری میگیرند آن هم بیشتر مسایل مربوط به حزبشان است هیچ ارتباطی به منافع ملی ندارد، فراکسیون امید حتی یک بار هم برای حل مشکلات مهم، برای دفاع از منافع ملی، برای حل مشکلی از مشکلات ادامه مبارزات انقلاب نگرفته اند اگر گرفتنده اند بگویند کدام جلسه اضطراری را فراکسیون امید برای حل مشکلات انقلاب اسلامی گرفته است.

 

حجت الاسلام تابش افزود: این همه حوادث در طول سال گذشته اتفاق افتاده است برخی حوادث تکان دهنده هم بوده است کی فراکسیون امید جلسه گرفت، برای مسایل حزبی شان جلسه اضطراری میگیرند، متاسفانه خیلی از نمایندگانی که در این فراکسیون قرار دارند فاقد اختیار هستند، در همین طرح دو فوریتی برخی از نمایندگان همین فراکسیون گفتند ما طرحی را امضا کردیم که محتوای آن طرحی نبود که بعد ها در مجلس منتشر شد و دست هیئت رییسه دادند!

 

ایشان با اشاره به اظهار بی اطلاعی برخی از نمایندگان لیست امید در خصوص محتوای طرح اظهار داشتند: زمانی که مشاهده کردید طرح عوض شده است چرا اعتراض نکردید اگر شما واقعا طرح استبداد و محکوم کردن را قبول ندارید و رضاخانی برخورد کردن با سوال کنندگان را قبول ندارید چرا اعتراض نکردید؟ چرا امضایتان را پس نگرفتید؟ پس شما هنوز به این طرح اعتقاد دارید. یک عده ای شان هم سکوت کردند پس از اینکه افتضاح سیاسی شد سکوت کردند چرا سکوت ؟ چرا حقیقت را نمی گویید ؟ این طرح مصوب شد ۳۴ نفر از فراکسیون امید امضا کردند بعضی از لیدر های سیاسی آنها امضا کردند و خواستند استبداد را قانونی کنند ، دیکتاتوری را قانونی کنند، ریشه انتقاد و پرسش را در همه جامعه بکنند.

 

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) افزود: گفتند اگر کسی سخنرانی کرد و یک نفر سوال طرح کرد و طرح سوال باعث شد مردم به آن توجه کنند یا باعث توقف سخنرانی یا تشنج بشود ماموران امنیتی وظیفه دارند آن شخص را بازداشت کرده و از ۶ ماه تا ۲ سال قوه قضاییه باید او را محکوم به زندان بکند، تعیین تکلیف برای قوه قضاییه و نیرو های امنیتی هم کردند.

 

وی افزود: ناراحت بودند که چرا در جایی از برخی از شخصیت های سیاسی شان سوالی شده است، اگر مسئول هم نتوانست به آن جواب دهد و مردم حواسشان جمع شد که راست می گوید که این یک سوال است و باید پاسخ دهد!

 

ایشان در پایان اظهار داشت: ناراحت هستند که چرا پلیس دهان آن پرسش کننده را نکوبیده است و آن را تحویل قوه قضائیه نداده است این ها (اصلاح طلبان و فراکسیون امید) اعتقادی به آزادی ندارند.

https://biknews.ir/2631کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2631/لایحه-دو-فوریتی-فراکسیون-امید-استبداد/کپی شد!