برگزیدگان بخش خبر جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما معرفی شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش خبر نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با معرفی استان‌های و نفرات بر‌تر در اهواز به پایان رسید.

در این مراسم در حوزه رادیو؛ مجموعه خبری مرکز چهارمحال و بختیاری به سردبیری صدیقه یوسفی وردنجانی، توسط هیأت داوران به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در بخش گزارش خبر رادیویی؛ حسن قبادی از مرکز مازندران صاحب عنوان بر‌تر شد.

در بخش موضوعی رادیو؛ مصطفی صالحی‌نژاد از مرکز خوزستان به عنوان برگزیده معرفی شد.

در بخش ویژه انتخابات رادیویی، صیاد جوکار از مرکز فارس و گوینده بر‌تر علی دستوان گشایش از مرکز آذربایجان غربی جز نفرات برگزیده بودند.

در حوزه خبر تلویزیون، مجموعه خبری آبادان به سردبیری خدیجه تقیان و تیتراژ و ووله مجموعه خبری ایلام، گرافیست علی هواسی صاحب عناوین بر‌تر شدند.

در بخش گزارش خبری، گزارش بازگشایی گذرگاه‌های برفی مهدی نادریان از مرکز چهارمحال و بختیاری، در بخش گزارش موضوعی، گزارش گودزیلای از میر حماد سید رحمانی از مرکز گلستان و در بخش مستند خبری مستند خاکی که روی آب می‌رود سعید پرویزی از مرکز فارس و مستند آوای دستان سمیه نجفیان از مرکز چهارمحال و بختیاری به مقام‌های نخست دست یافتند.

در بخش گوینده بر‌تر رضا علیزاده از مرکز زنجان و در بخش ویژه تلویزیون گزارش جادوی همت صابر چهری از مرکز کرمانشاه صاحب عناوین برگزیده شدند.

در موضوع شعار سال و گزارش دلداده حسین زهره بهرامی از مرکز کهگیلویه و بویر احمد، در موضوع محرم در بخش ویژه انتخابات؛ مستند‌سازی انتخابات محمد علی رنگ‌ساز از مرکز آذربایجان شرقی، در بخش تولیدات خبرنگاران آزاد مستند غرق شدن پاییزی حسن حسنی از مرکز مازندران در بخش تصویربردار بر‌تر، مستند برای خاکی که روی آب می‌رود مجتبی رستگار از مرکز فارس و در بخش تدوین‌گر، گزارش گردشگری سلامت مریم تکافی از مرکز خراسان رضوی و در حوزه خبر مکتوب، خبر افزایش جانباختگان مبتلا به آنفولانزا علی میرمحمد علی از مرکز کرمان و در حوزه گزارش مکتوب، گزارش چرا چشمه‌های استانی خشکیده‌اند پروین شهسواری از مرکز کرمانشاه را حائز رتبه اعلام کردند.

هیأت داوران در بخش جنبی مشارکتی در موضوع ایثار و شهادت گزارشی به نام دختری به نام مرضیه مهدی کریمی از مرکز زنجان، در موضوع محیط‌زیست گزارش تفریح مرگبار سید محمد رضا شیرنگی از مرکز گلستان، در موضوع محرومیت‌زدایی گزارش اردوهای جهادی حنانه بنجوری از مرکز خلیج فارس، در موضوع بهداشت و سلامت گزارش کاروان سلامت شهریار ادیب از مرکز مهاباد و در موضوع مقاومت و بیداری اسلامی گزارش مهدی محمودی از مرکز خوزستان نیز حائز رتبه بر‌تر دانست.

 

https://biknews.ir/2066کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2066/برگزیدگان-بخش-خبر-جشنواره-تولیدات-مرا/کپی شد!