بازسازی درمانگاه ۴۰۰ واحد کوی بندر تا تعیین ساختمان جایگزین تعلیق شد

بخشدار بندرامام خمینی (ره) از تعلیق سه ماهه بازسازی و تعمیر درمانگاه ۴۰۰ واحد کوی بندر تا مشخص شدن ساختمان جایگزین این مرکز و اخذ مجوزهای قانونی در جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در اقدامی غیرمنتظره و بدون دریافت مجوزهای قانونی از شبکه بهداشت و درمان قصد داشت تنها درمانگاه شبانه‌روزی شهر را بدون جایگزین، تعمیر و بازسازی کرده و تا پایان پروژه این مرکز درمانی تعطیل کند که با مخالفت مردم، مسئولان شهری و شهرستانی مواجه شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، شورای سلامت شهرستان بندرماهشهر با این اقدام خودسرانه مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان بدون مجوز قانونی و تعطیلی مرکز درمانی تا پایان پروژه، مخالفت کرد.

مهدی طیبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر خورموسی درباره نتیجه جلسه شورای سلامت شهرستان اظهار کرد: صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر تصویب شد که بازسازی و تعمیر درمانگاه ۴۰۰ واحد کوی بندر تا اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تعیین جایگزین ساختمان غیرمستقر، به مدت سه ماه تعلیق شد.

وی افزود: فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر و رییس کمیسیون سلامت، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم بندرامام خمینی(ره) و تعطیلی بدون جایگزین این مرکز درمانی، تشکر می‌کنم.

دکتر مسلم خواجوی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در این باره بیان کرد: در جلسه شورای سلامت شهرستان ماهشهر پیشنهاداتی در خصوص جایگزین‌های مناسب برای درمانگاه ۴۰۰ واحد کوی بندر، ارائه شد.

وی افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان بر استفاده از ظرفیت درمانگاه سینا اصرار داشت که به علت کمبود فضای ساختمانی، ترافیکی بودن مسیر دسترسی و… مخالفت شد و مصوبه انجام بازسازی این مرکز درمانی با جایگزین کردن ساختمان مناسب غیر از درمانگاه‌های فعال شهر بندرامام خمینی(ره)، مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16578کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16578/بازسازی-درمانگاه-۴۰۰-واحد-کوی-بندر-تا-ت/کپی شد!