پتروشیمی بندر امام پیشتاز در کمک به دانش آموزان کم بضاعت بندر امام خمینی(ره)

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: پتروشیمی بندرامام با اهدای کفش به دانش آموزان نیازمند، لبخند شادی را به لب‌های آن‌ها هدیه کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سمیه محیط اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید و دامنه وسیع نیاز‌های دانش آموزان نیازمند، پتروشیمی بندر امام در اقدامی خیرخواهانه ۶۰۰ جفت کفش به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهر اهدا کرد.

وی افزود: امسال نیز همچون سال‌های قبل با آغاز سال تحصیلی پویش ملی شور عاطفه با عنوان “با هم مشق مهربانی بنویسم” آغاز شد و پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) نیز در این زمینه کمک قابل توجهی به دانش آموزان تحت حمایت به کارنامه عملکرد درخشان خود در این زمینه اضافه نمود.

محیط بیان داشت: در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا این شرکت جهت مرتفع کردن مشکلات بهداشتی خانوار‌ها در اقدامی خدا پسندانه ۵۰۰ پکیج بهداشتی شامل؛ ماسک، شامپو، مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی، پودر رختشویی، صابون، مسواک و خمیردندان به خانوار‌های تحت حمایت اهدا کرد تا با این اقدام نقش خود را در پیشگیری از این بیماری بین خانواده‌های نیازمند ایفا کند.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در پایان از حمایت‌ها و کمک‌های خیرخواهانه مدیریت و اداره روابط عمومی و همه پرسنل شرکت پتروشیمی این شهر تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13568کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13568/پتروشیمی-بندر-امام-پیشتاز-در-کمک-به-دان/کپی شد!