بسیج ۸۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم در تنش آبی خوزستان

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی برای کمک به رفع مشکل کم آبی در شهرهای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: به منظور کمک رسانی و رفع مشکل مناطق دچار تنش آبی در استان قرارگاه حضرت عباس (ع) در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان راه اندازی شده است.

وی افزود: در استان خوزستان ۸۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده‌اند و بر حسب نیاز اقداماتی از جمله توزیع آب شرب با تانکر و آب خام برای احشام در مناطق دچار تنش آبی را انجام می دهند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: هم اکنون گروه‌های جهادی در مناطق دچار تنش آبی از جمله در شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، رامشیر و آبادان در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: عمده تمرکز نیرو‌های جهادی برای آبرسانی در روستا‌های حوزه‌ی پایین دست کرخه است که با مشکلات کم آبی روبرو هستند.

یونس زیبدی گفت: گروه‌های جهادی همچنین با همکاری شرکت آبفا بصورت شبانه روزی ۴۲ الی ۴۶ کیلومتر خط لوله را در جهت برای آبرسانی به روستا‌های بخش غیزانیه کارگزاری و نصب می‌کنند.

وی افزود: با کارگزاری ۹ کیلومتر خط لوله ۲۵۰ میلیمتر و اتصال آن به آب غدیر آبرسانی به روستاهای منطقه جفیر شهرستان هویزه انجام می‌شود.

زبیدی بیان کرد: همچنین آبرسانی به بخش نیسان شهرستان هویزه از طریق خط لوله‌ غدیر بسمت ایستگاه پمپاژ امام علی در حال انجام است.

https://biknews.ir/13113کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13113/بسیج-۸۰۰-گروه-جهادی-برای-خدمت-رسانی-به-م/کپی شد!