روابط عمومیها تعامل حداکثری با رسانههای محلی داشته باشند
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، بعدازظهر پنجشنبه ۸ آبان ماه ۹۹، نشست هم اندیشی روابط عمومیهای شرکتهای هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، درشرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.
جواد گلی در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای سیاستهای هلدینگ خلیج فارس، اظهار داشت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اکنون در بهترین شرایط فروش و عرضه مواد پتروشیمی و رضایتمندی کارکنان است، اما نباید از ظرفیتها و پتانسیلهای احیا نشده غافل شود.
وی افزود: مدیران عامل صنایع پتروشیمی، اکنون نگاه ویژهای به حوزه روابط عمومی دارند و مدیران روابط عمومی باید با استفاده از این فرصت طلایی و با تثبیت جایگاه این حوزه، کارهایی ماندگار برای نسلهای آینده انجام دهند.
بیشتر بخوانید:
طرح کانونهای تحکیم و تعالی خانواده وارد فاز اجرایی شد
تداوم تولید با اتکا بر توان داخلی/ تعمیر اساسی توربین نیروگاه برق توسط صنعتگران فجر انرژی خلیج فارس
طرحهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار امسال افتتاح میشوند
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ خلیچ فارس با اشاره به اینکه اکنون تمام اقدامات مسئولیت اجتماعی به طور مستقیم در حوزه روابط عمومیها است، بیان کرد: کارگروههای مختلفی در حوزه مسئولیت اجتماعی برای خرسندسازی و اجرای پروژههای این حوزه در روابط عمومیهای هلدینگ تشکیل شده که هدف آنها تاثیرگذاری بر حوزه پیرامونی صنایع پتروشیمی است.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اطلاعرسانی و نگاه ویژه مدیران عامل به رسانهها و اخبار گفت: ما باید با تعامل حداکثری با رسانههای منطقه، از ظرفیت آنها برای برداشتن گامهایی موثر برای رسیدن به نتایج مطلوب استفاده کنیم.
گلی تصریح کرد: رسانههای محلی به دلیل حضور در منطقه هم از زوایای صنعتی و هم اجتماعی، عملکردها و اقدامات را مورد بررسی قرار میدهند و میتوانند به صورت جامعتر و تاثیرگذارتر دستاوردها را اطلاع رسانی کنند و در این خصوص تولید محتوا کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید رابط بین نیروهای انسانی و مدیران عالی باشند تا بتوانند مطالبات نیروها را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند؛
گلی گفت: مدیریت اخبار و سرعت عمل در انتشار اخبار نیز از مهمترین وظایف روابط عمومیها در هنگام حوادث بوده که میتواند از بروز بحرانها جلوگیری کند.
در پایان این جلسه نیز مدیران روابط شرکتهای بندرامام خمینی، تندگویان، کارون، ره آوران، اروند، عملیات غیرصنعتی و فجر انرژی به بیان نقطه نظرها و عملکرد چند ماه خود در حوزه روابط عمومی پرداختند.
انتهای پیام/و