۶ ماه آینده دادسرا در بندر امام خمینی(ره) مستقر می‌شود

اسد هلالی‌زاده ، با اشاره به حجم مراجعات مردمی به دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: ساختمان فعلی جوابگوی دادگاه و دادسرا نیست و تا ساختمان و امکانات اداری دادسرا آماده نشود امکان فعالیت دادسرا در بندر امام خمینی(ره) وجود ندارد.

وی افزود: رایزنی‌هایی در رابطه با تامین منابع مالی جهت احداث و تجهیز ساختمان دادسرا انجام شده که در صورت تحقق وعده‌ها ظرف ۶ ماه آینده دادسرا در بندر امام خمینی(ره) مستقر می‌شود.

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) با اشاره به کمک‌ شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به تکمیل ساختمان دادگستری بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی مبلغی را در جهت تکمیل ساختمان دادسرا اختصاص داده، اما این میزان کمک مالی برای ساخت و تجهیز ساختمان دادسرا کافی نیست.

هلالی‌زاده با بیان اینکه ساختمان کنونی دادگستری توسط قوه قضائیه تجهیز و ساخته شده است، عنوان کرد: ساختمان فعلی دادگستری بندر امام خمینی(ره) از استانداردهای لازم برخوردار نیست و می‌بایست زمین مناسب با کاربری دادگستری اختصاص یابد تا با مساعدت مالی شرکت‌های منطقه، ساختمان استاندارد برای دادگستری بندر امام خمینی(ره) ساخته شود./ تسنیم

https://biknews.ir/4461کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4461/۶-ماه-آینده-دادسرا-در-بندر-امام-خمینیره/کپی شد!