حقوق مردم بندرامام خمینی(ره) خط قرمز امام جمعه خواهد بود

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: بندر امام خمینی(ره) ظرفیت‌ها و در عین حال مسائل و مشکلات فراوانی دارد که باید با وحدت و همدلی به جنگ این مشکلات رفت.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در نخستین خطبه‌‌ نماز جمعه در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: با تمام وجود و توان پای کار مشکلات، مسائل و مطالبات مردم شریف و ولایت‌مدار بندر امام خمینی(ره) خواهم بود و در این مسیر ذره‌ای کوتاهی و تسامح نخواهم کرد و همه بدانند که حقوق مردم خط قرمز بنده خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه ما باید به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز در رابطه با ایجاد ایمان و امید عمل و در این راستا حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: بنده به عنوان سرباز اسلام، انقلاب و ولایت آمده‌ام برای مردم شهیدپرور و محب اهل البیت بندر امام خمیتی(ره) خادم و نوکر باشم و به این خادمی و نوکری افتخار می‌کنم و ان‌شاءالله تا آخرین لحظه که در خدمت همشریان عزیز بندر امامی هستم از این مسیر خارج نخواهم شد.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه جدید بندرامام خمینی(ره) معرفی شد

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: اول از همه خودم را و بعد همه عزیزان را دعوت به همدلی و وحدت می‌کنم چرا که نتیجه وحدت سرافرازی و پیروزی است.

وی با بیان اینکه بنده مشکلات، مسائل و مطالبات مردم شریف و انقلابی بندر امام خمینی(ره) را می‌دانم، تصریح کرد: در کنار همه مسائل و مشکلات بندرامام خمینی(ره)، ظرفیت‌های انسانی کم‌نظیری در این شهر وجود دارد که از همه این عزیز انتظار مساعدت داریم و دست یاری به سمت این عزیزان دراز می‌کنیم.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) در ادامه گفت: از اعتماد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، عزیزان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان خوزستان، به این حقیر جهت خدمت به مردم عزیز و بزرگوار بندر امام خمینی (ره)، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مسئولیت جدید خادم و نوکر خوبی باشم و شرمنده مردم، شهدا، امام شهدا و ولایت نشده و در محضر خداوند متعال رو سفید و عاقبت بخیر باشم.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: از تلاش‌های ائمه جمعه سابق بندر امام خمینی(ره) حجج اسلام آقایان تابش و سلامت‌نژاد که بحق و انصاف تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی برای بندر امام خمینی(ره) داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای این عزیزان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) که پیش از این عهده‌دار امامت جمعه شهر شهید چمران بود، خاطر نشان کرد: از لطف و محبت مردم شریف شهر چمران، شهرک بعثت و روستاییان عزیز و بزرگوار جراحی کمال تشکر را دارم و هیچ گاه محبت این عزیزان را فراموش نخواهم کرد.

گزارش از رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15075کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15075/امام-جمعه-بندر-امام-خمینیره-حقوق-مردم/کپی شد!