امام جمعه جدید بندرامام خمینی(ره) معرفی شد

صبح امروز آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و شهر شهید چمران، با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئولان شهری و عموم مردم، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، صبح امروز تکریم و معارفه امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، با حضور نماینده ولی فقیه استان خوزستان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، مسئولان شهرستان بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) و عموم مردم در مسجد جامع شهر، برگزار شد.

در این مراسم از زحمات نزدیک به یکساله حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد و حجت‌الاسلام جاسم عبادی به عنوان امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، معرفی شد.

در مراسم جداگانه‌ای که صبح امروز در مصلای بندرماهشهر برگزار شده بود از زحمات بیش از یکساله حجت‌الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه بندر ماهشهر با لوح تقدیر، قدردانی شد و حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد به عنوان‌ امام جمعه شهرستان بندرماهشهر، معرفی شد.

در ادامه این مراسم از زحمات چهار ساله حجت‌الاسلام جاسم عبادی با لوح تقدیر، قدردانی شد و حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی به عنوان امام جمعه شهر شهید چمران، معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز معارفه چهار امام جمعه در استان خوزستان داریم، امامان جمعه بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران امروز در شهرستان بندرماهشهر، معرفی شدند.

وی افزود: ائمه جمعه سبب کاهش مشکلات مردم در هر منطقه می‌شوند و این از آثار و برکات نماز جمعه است.

موسوی‌فرد تصریح کرد: در نماز جمعه علاوه بر تلاش به مسائل معنوی مردم، سایر مسائل و مشکلات معیشتی، اقتصادی و سخت‌افزاری مردم باید مورد توجه ویژه‌ قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان با تشکر از زحمات ائمه جمعه که تلاش می‌کنند، بیان کرد: انتظار داریم ائمه جمعه بیش از پیش در کنار مردم و همراه مردم بخصوص قشر محروم در مناطق کم‌برخوردار باشند.

گزارش از رضایی ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15060کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15060/امام-جمعه-جدید-ماهشهر،-بندر-امامره-و-ش/کپی شد!
عکس:
علیرضا حرمانی