دومین کارت زرد بخشدار بندر امام خمینی(ره) به مدیرکل جدید بندر امام خمینی(ره)/ ترک فعل مدیر غیر انقلابی

اسدالله معیری بخشدار بندر امام خمینی(ره) علت عدم برگزاری جشن ۱۸ زوج جوان در مکان مناسب را ترک فعل بهروز آقایی مدیرکل اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، اسدالله معیری بخشدار بندر امام خمینی(ره) در واکنش به علت عدم برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۸ زوج جوان بندر امام خمینی(ره) در مکان مناسب که مورد تاکید مکرر رهبر انقلاب قرار گرفته است، اعلام کرد: این دومین کارت زرد مدیر غیرانقلابی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از بخشدار بندر امام خمینی(ره) است.

در پی عدم اختصاص سالن آمفی تئاتر منازل ۴۰۰ واحدی به مراسم هفته ازدواج در دهه ولایت و امامت ۱۸ زوج جوان به خانه جوانان و اداره ورزش و جوانان این شهر، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان دومین ترک فعل خود را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پس از عدم انجام مصوبات شورای آموزش و پرورش در خصوص تامین خوراک متولیان برگزاری کنکور سراسری در این شهر را رقم زد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سال‌های گذشته مُعین شهر بندر امام خمینی(ره) در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی بوده است و رویکرد مدیریتی جناب آقای بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این خصوص بلاتکلیف می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

جشن ازدواج آسان ۱۸ زوج جوان بندر امام خمینی(ره) در عید غدیر برگزار شد

توهین و درگیری لفظی نماینده ماهشهر با بخشدار بندرامام‌‌خمینی(ره) + فیلم

بیانیه شورای شهر نسبت به مواضع نماینده ماهشهر در خصوص شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) و رفتار خارج عرف با بخشدار

پیشتر از این سیروس دریس مسئول خانه جوانان بندرامام خمینی(ره) در حاشیه مراسم ازدواج آسان با تاکید بر پایان حل مشکلات اشتغال جوانان توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: از عدم همکاری و پیگیری برخی مسئولان، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای در اختیار قرار ندادن سالن اجتماعات جهت برگزاری مناسبت‌ مراسم، به خصوص از اداره کل بنادر و دریانوردی و مدیریت آمفی تئاتر مجتمع چهارصد واحد، گلایه داریم و خواستار رسیدگی بیشتر و توجه آنان به امور جوانان هستیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14302کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14302/دومین-کارت-زرد-بخشدار-بندر-امام-خمینیر/کپی شد!