بیانیه شورای شهر نسبت به مواضع نماینده ماهشهر در خصوص شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) و رفتار خارج عرف با بخشدار

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) نسبت به مواضع حبیب آقاجری نماینده ماهشهر نسبت به شهرستان شدن بندرامام خمینی(ره) و رفتار خارج از عرف با بخشدار در جلسه خصوصی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، طبق فایل صوتی که روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، حبیب آقاجری نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به بخشدار بندر امام‌‌ خمینی(ره)، به دولت توهین و تهدید به اخراج نماینده عالی دولت از دفتر خود کرد!!!!!

علاوه بر آن در روزهای اخیر نماینده ماهشهر در خصوص علت شهرستان نشدن بندر امام خمینی(ره) مطالبی عنوان کرد و به صورت تلویحی علت آن را زیاده خواهی مسئولان شهری بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

توهین و درگیری لفظی نماینده ماهشهر با بخشدار بندرامام‌‌خمینی(ره) + فیلم

نماینده ماهشهر، خبرنگار بندر امام‌‌ خمینی(ره) را منافق خواند + فیلم

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای نسبت به مواضع حبیب آقاجری نماینده مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد‌.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر به مردم شریف و شهید پرور بندر امام خمینی(ره)

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در راستای اهداف عالیه خود که همانا احقاق حقوق شهروندان، مسئولان و شفاف سازی در کلیه زمینه ها می باشد، همواره از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد لذا از این رو با توجه به فعالیت ها و حمایت های بخشدار محترم بندرامام خمینی(ره) جناب آقای معیری که به جهت شفافیت سازی و احقاق حقوق مغفول مانده شهر مظلوم بندرامام خمینی(ره) از منافع مردم مورد توهین واقع شده است، حمایت و قدردانی خود را از نماینده عالی دولت در شهر بندر امام خمینی(ره) اعلام می دارد.

این شورا نیز اعلام می‌کند در قضیه شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) قانون را فصل الخطاب قرار داده و حقوق کلیه شهرهای همجوار را مطابق قانون نادیده نگرفته، و در این راستا همه ی تلاش خود را تا حصول نتیجه و با حمایت مردم شریف بندرامام خمینی(ره) ادامه خواهد داد و در این قضیه همه ی مردم، عوامل، مسئولان و نهادها را به آرامش و تبعیت از قانون توصیه می نماید.

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) – دوره ششم

۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14271کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14271/بیانیه-شورای-شهر-نسبت-به-مواضع-نماینده/کپی شد!