جشن ازدواج آسان ۱۸ زوج جوان بندر امام خمینی(ره) در عید غدیر برگزار شد

مسئول خانه جوانان بندر امام خمینی(ره)‌ گفت: مراسم جشن ازدواج ۱۸ زوج‌ جوان با هدف‌ نهادینه شدن فرهنگ غنی ازدواج آسان در بین خانواده‌ها و ترویج سنت این حسنه در بندر امام خمینی (ره)، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره)، شامگاه دوشنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ مراسم جشن ازدواج آسان ۱۸ زوج‌ جوان به همت خانه جوانان و اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) با مشارکت امام جمعه و بخشدار در محل سالن خانه عقد دا، برگزار شد.

سیروس دریس مسئول خانه جوانان بندر امام خمینی(ره) درباره هدف از برگزاری این مراسم اظهار داشت: به‌ مناسبت ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج، در راستای نهادینه شدن فرهنگ غنی ازدواج آسان در بین خانواده‌ها و تشویق جوانان به این سنت حسنه، مراسم جشن ازدواج آسان زوج‌های جوان در عید سعید غدیرخم برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به همت خانه جوانان و اداره ورزش و جوانان با مشارکت حجت الاسلام کاظم سلامت‌نژاد امام جمعه و اسد معیری بخشدار بندرامام خمینی(ره) در سالن خانه عقد دا، برگزار شد.

دریس در ادامه بیان کرد: از ۱۸ زوج جوانی که عقد خود را در دفاتر رسمی ثبت ازدواج در تاریخ‌های ۱۱ الی ۱۷ تیر ماه به ثبت رساندند، برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت شد و خطبه عقد آن‌ها به صورت نمادین توسط حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد، امام‌جمعه بندرامام خمینی(ره) جاری شد.

وی افزود: پس از مولودی خوانی و برگزاری مسابقه فرهنگی با اهدا هدایایی به زوج‌های جوان، از آنان تجلیل و تقدیر شد.

مسئول خانه جوانان بندرامام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه امروزه ترویج ازدواج آسان یکی از نیازهای ضروری جامعه است، بیان کرد: باید در زمینه ازدواج آسان با فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی گام‌های مثبتی را برداشت و تلاش کرد زمینه ازدواج‌های آسان و موفق را با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) فراهم شود.

سیروس دریس در پایان بر حل مشکلات اشتغال جوانان توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: از عدم همکاری و پیگیری برخی مسئولان، سازمان‌ها و ارگان‌ها برای در اختیار قرار ندادن سالن اجتماعات جهت برگزاری مناسبت‌ مراسم، به خصوص از اداره کل بنادر و دریانوردی و مدیریت آمفی تئاتر مجتمع چهارصد واحد، گلایه داریم و خواستار رسیدگی بیشتر و توجه آنان به امور جوانان هستیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14293کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14293/جشن-ازدواج-آسان-۱۸-زوج-جوان-بندر-امام-خم/کپی شد!