مجوز تعمیر و بازسازی اسکله های صادراتی پتروشیمی در بندر امام خمینی(ره) تمدید شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان درباره جزییات این خبر اظهار داشت: به منظور رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری از سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلام‌های لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز تعمیر و بازسازی اسکله‌های صادراتی پتروشیمی متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط سازمان بنادر و دریانوردی به مدت دوسال تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی(ره) آغاز شد

نتیجه اعتماد به صنعتگران ایرانی؛ خودکفایی در تعمیرات اساسی کلیدهای برق فشار قوی در پتروشیمی فجر

استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت داخل در تعمیرات اساسی پتروشیمی کارون

عادل دریس با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند، بیان کرد: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل صورت گرفته و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده‌اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

یادآور می‌شود در راستای اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت های اشتغال، مجوزهای لازم، پس از بررسی های کارشناسی توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر می‌شوند.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9639کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9639/مجوز-تعمیر-و-بازسازی-اسکله-های-صادراتی/کپی شد!