هواداران پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) خواستار مربی بومی شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، تیم پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) پس از سال‌ها حضور پر فروغ در بسکتبال کشور، در دو سال اخیر به دلیل تغییرات مدیریتی و کاهش چشمگیر بودجه با محدودیت های بسیاری روبرو شده است.

پس از اینکه بزرگترین مربیان ایران که بر کرسی هدایت تیم ملی ایران تکیه کرده بوده‌اند، در دو سال اخیر بر روی صندلی هدایت این تیم نشستند  اما موفق به کسب جام قهرمانی لیگ برتر نشدند، مدیران این تیم در فصل جدید به سراغ سرمربی تیم ملی امید ایران رفتند که این انتخاب مورد اعتراض هواداران پرشور این تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

خضیر شاهوردی فرزند بومی منطقه را برای سرمربیگری تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) انتخاب کنید+سوابق

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بر روی بومی‌های خوزستان سرمایه‌گذاری می‌کند

این هواداران در اعتراض به حضور فرزاد کوهیان در ممکو اعتراض داشته و با در دست داشتن پلاکارد خواستار استخدام یک مربی بومی برای هدایت این تیم شده‌اند.

منظور هوادران این باشگاه، خضیر شاوردی مربی نام آشنای بندر امامی است که به عقیده ایشان، شاوردی پس از سال‌ها حضور در کنار مربیان بزرگی همچون مهران شاهین طبع، مهران حاتمی و حضور در آوردگاه مهم آسیایی و نهایی لیگ برتر، اکنون  و در زمانی که این باشگاه از نظر بودجه در مضیغه است می تواند به تیم شهر خود کمک کند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی اما با چنین نظری موافق نیست و بر انتخاب خود پافشاری دارد.

امین معاوی در این باره گفت: سرمربی خود را انتخاب کردیم و کم‌کم کار مذاکره با بازیکنان را هم آغاز می‌کنیم، در حال حاضر فعلا اولویت با تیم ملی است و پس از رقابت‌های جام جهانی، کار اصلی‌مان آغاز خواهد شد.

وی در ارتباط با انتقادهای موجود بیان کرد: این هواداران همه عزیزان ما هستند، البته هوادار یک معیار و تعریف خاصی دارد، باید بررسی میدانی کرد که هدف از این اعتراض‌ها چه بوده است، چرا باید این اتفاق بیفتد، آیا قبلا هم بوده است یا الان اتفاق افتاده است؟ به هر حال هر تغییری واکنش‌هایی خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) گفت: طی صحبت‌هایی که با آنها داشتیم، جو به گونه‌ای آرام شد و دغدغه‌ای ذهنی که بود برطرف شد، هوادار این حق را دارد که نسبت به چیزی که علاقه‌اش است اعتراض کند و وظیفه ما این است که شفاف‌سازی کنیم و برای همه افراد حتی منتقدان باید احترام گذاشت. واقعیت در راستی همیشه تأثیر می‌گذارد، ما هم همین رویه را پیش گرفته‌ایم.

تیم پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) سابقه کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی در غرب آسیا و قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد.

باید منتظر ماند و دید که با آغاز سوپر لیگ بسکتبال ایران، عملکرد این تیم دیدگان هواداران پرشور این تیم را نوازش می‌کند یا فریاد خشم در سالن اندیشه شرک بعثت مدیران این باشگاه را خطاب قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9237کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9237/هواداران-پتروشیمی-بندر-امام-خمینیره-خ/کپی شد!