تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بر روی بومی‌های خوزستان سرمایه‌گذاری می‌کند

 به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هفته گذشته در فینال مسابقات باشگاه‌های آسیا در تایلند به مصاف «آلوارک توکیو» ژاپن رفت و با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ مقابل این تیم به پیروزی رسید تا برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد؛ پتروشیمی بندرامام با قهرمانی در این مسابقات باعث شد تا برای ششمین بار جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا به یک تیم ایرانی تعلق بگیرد.

مهران حاتمی در این خصوص اظهار داشت: علیرغم اینکه قرار نبود تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به مسابقات باشگاه‌های آسیایی اعزام شود اما با تصمیم مسئولان این باشگاه و فدراسیون بسکتبال این تیم به تایلند اعزام شد و توانست نتیجه نسبتا قابل قبولی کسب کند.

وی افزود: لیست ۲۴ نفری که ما ارائه داده بودیم شامل همه ملی پوشان شده و خوشبختانه از این مجموعه ۸ نفر دعوت ما را قبول کرده و به تیم اضافه شدند البته دو بازیکن به دلیل شرایط سربازی و خدمت نتوانستند با ما همراه شوند و ما با ارتش ۸ نفره خود و بدون هیچ بازیکن خارجی و با فشار بسیار بالایی توانستیم بازی منسجم  و کاملی کرده و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد: ما نماینده قاره آسیا هستیم و اگر قرار باشد که مسابقات بین قاره‌ای برگزار شود از آن استقبال خوبی خواهیم داشت و با تیم خوبی که داریم سعی می‌کنیم در جهان بدرخشیم؛ هدف بعدی تیم پتروشیمی بندرامام لیگ کشور بوده و باید ۴ بازیکن دیگر به جمع ۹ نفره ما اضافه شده و این تیم برای بازی‌های لیگ بسته شود.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور توقع زیادی از مسئولان نداریم و از آنها بابت کمک کردن به بچه‌ها در پرداخت هزینه تشکر می‌کنیم؛ با توجه به اخبار رسیده مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام تمایل دارند کمک بیشتری به تیم بکنند که این امر باعث خوشحالی کل تیم می‌شود.

حاتمی عنوان کرد: در استان خوزستان سرمایه‌های زیاد و بسیار خوبی در رشته بسکتبال وجود دارد و ما با سرمایه‌گذاری بر روی بچه‌های بومی استان خوزستان می‌توانیم پشتوانه خوبی برای بسکتبال منطقه و ایران داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه دوستانی که ندای ما را لبیک گفتند تشکر می‌کنم و البته باید به کسانی که قول دادند اما به قول خود وفا نکردند باید بگویم که ورزش جوانمردی و مردانگی است و اگر میخواهند در عرصه ورزش بمانند باید مرام خود را عوض کنند.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6065کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6065/تیم-بسکتبال-پتروشیمی-بندرامام-بر-روی-ب/کپی شد!