امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

پول پتروشیمی‌ها باید صرف مشکلات زیرساختی شهرستان شود نه تیم‌ پایتخت‌نشین

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و اجحاف در حق مردم این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی با انتقاد شدید از واگذاری استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: در حالی که شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، شهرها و روستاهای تابعه آن با مشکلات و محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های منطقه به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی افزود: سال‌هاست شهری همچون بندر امام خمینی(ره) با مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی مواجه است و هنگام بارندگی خانه و اثاثیه منزل شهروندان آن نابود می‌شود، شایسته نیست پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری تیمی شود که هیچ ربطی به این منطقه ندارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: یکی از شرکت‌هایی که تیم استقلال تهران به آن واگذار شده پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است که سال‌های اخیر تیم بسکتبال خود که دارای افتخارها و مقام‌های متعدد آسیایی و کشوری بود را به بهانه تولیدی بودن این شرکت منحل کرد.

عبادی ادامه داد: حالا چگونه است که تولیدی بودن این شرکت فراموش شده و بدون توجه به تیم‌های متعدد ورزشی منطقه که از تأمین معمولی‌ترین هزینه‌های خود ناتوان هستند، تیم استقلال تهران را با این حجم از بدهی مالی و هزینه‌های چند ده میلیاردی به شرکت‌های پتروشیمی واگذار می‌شود.

نمایندگان کنونی و منتخب قاطعانه به موضوع واگذاری استقلال تهران ورود کنند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه انتظار می‌رود نماینده کنونی و همچنین نماینده منتخب نسبت به این موضوع ورود قاطعانه داشته باشند، تاکید کرد: یک تناقض بزرگ در این بین وجود دارد، شرکت‌های پتروشیمی منطقه برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و هزینه‌کرد در این باره و همچنین حمایت‌ از تیم‌های ورزشی منطقه هزار بهانه می‌آورند اما برای حمایت مالی از تیم پر هزینه استقلال مشکلی ندارند.

عبادی در تصریح کرد: این اتفاق در حالی افتاده که ورزشکاران منطقه که عمده آنها از مقام‌داران و مدال‌آوران و قهرمانان استانی و ملی و بعضاً بین‌المللی هستند در محرومیت مطلق به سر می‌برند و بودجه پتروشیمی‌های منطقه باید صرف هزینه‌های هنگفتی همچون خرید بازیکنان چندین میلیاردی و هزینه‌های سرسام‌آور جانبی تیم استقلال تهران شود که هیچ سودی برای منطقه و جوانان محروم آن ندارد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16217کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16217/پول-پتروشیمیها-باید-صرف-مشکلات-زیرسا/کپی شد!