دستور ویژه دادستان بندر امام خمینی(ره) برای بررسی حادثه اسکله پتروشیمی رازی

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: دستورهای لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه روز جمعه پتروشیمی رازی که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد، توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۲۳ دقیقه صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بوده است، متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد.

وی افزود: ۲ نفر از مصدومان حادثه به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

یوسف ممتاز در ادامه با بیان اینکه این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است، افزود: علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این حادثه خللی در فرآیند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

محمدرضا جعفری‌اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه‌ای در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد که دو نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: مسئولان این پتروشیمی علت این حادثه را بر اثر شکستگی بوم و سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله شماره ۶ پتروشیمی رازی اعلام کردند.

جعفری‌اصل گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16214کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16214/دستور-ویژه-دادستان-بندر-امام-خمینیره-ب/کپی شد!